sábado, 13 de diciembre de 2008

UN BON COMUNICADOR: JOAN BARRIL

He retornat a recuperar un dels millors moments del día. Fa un parell d’anys a les sis del matí vaig descobrir al senyor Joan Barril i el seu programa “La República” a la COM i per mí es va convertir en una bona manera de començar el dia.
La seva veu, els seus temes comentats d’aquella manera que només ell sap fer amb objectivitat i una mica de divertit cinisme, amb aquella música tant nostàlgica de terres estrangeres i uns col.laboradors d’alló més bons van convertir el moment del Nesquik i els cereals en un moment especial.
Però de cop i volta el vaig perdre fins fa ara pocs dies, que un dia que vaig arribar d’hora a casa vaig trobar la seva inconfusible veu a Catalunya Radio, al seu programa “El cafè de la República” que fa de nou a onze de la nit(sempre i quan el Barça o permeti) i vaig rememorar aquells temps amb un Nesquik amb galetes. He tornat a recuperar aquells moments però ara m’acompanyen per acabar el dia.
Que no s’acabin mai aquest bons moments.
Felicitats pel seu programa, senyor Joan Barril.

No hay comentarios:

Publicar un comentario