domingo, 9 de junio de 2013

TEATRE: BARCELONA


Barcelona
Teatre Nacional de Catalunya
20.30 h
Només  puc  començar felicitant al creador del text Pere Riera, una historia impressionant i impactant que em va mantener sense perdre detall durant les més de dues hores d’espectacle.
La meva ciutat retratatada en una época difícil, una época que m’és una mica llunyana però que va repercutir segurament en que jo en aquest momento estigui escrivint aquestes línees i no podía  ésser d’una altra manera que m’arribés a emocionar tant.
Bombardejos sobre Barcelona el març de 1938, una familia benestant que aguanta com pot rep la visita d’una amiga que havia marxat a França a fer carrera.
Dues dones que es retroben després de quatre anys, dues amigues abans inseparables i uns fets traumàtics. I no explicaré res més.
Els actors fantàstics, una Emma Vilarasau mesurada i recitant en francés teatre clàssic i Míriam Iscla que li dóna una replica que posa els pèls de punta, excepcionals les dues. Anna Moliner en un paper  entre la inocència i el món adult xapó i que haig de dir del senyor Banacolocha.
L’escenografia de película i el públic entregat. Una  nit memorable.



No hay comentarios:

Publicar un comentario