martes, 29 de noviembre de 2011

NOVEMBRE MUSICAL: ALL I WANT IS YOU-U2

Per acomiadar aquest novembre una de les cançons que més m'ha acompanyat en els bons i mals moments,  potser una de les més colpidores per a la meva ànima, d'un dels grups que vaig descobrir ja fa uns quants anys  i que va arribar per casualitat a la meva vida, d'uns dels discos que més m'agraden d'aquest grup: Rattle and Hum.
Una cançó triste però a la vegada esperançadora. Per compartir en un hivern atípic, en un temps atípic que vivim.

2 comentarios:

  1. Estupendo tema.
    Espléndida letra.
    Estraordinario videoclip.
    Esquisitas versiones en directo.

    "You say you want diamonds on a ring of gold
    You say you want your story to remain untold.
    All the promises we make
    From the cradle to the grave
    When all I want is you".

    Have a nice Immaculate bridge, Homeless!!!

    Juanan

    ResponderEliminar
  2. Quin pont? Em toca treballar tots els dies
    homeless

    ResponderEliminar