viernes, 6 de julio de 2007

EL CHU-CU-CHÚ DEL TREN

Entre les moltes mesures que el pre-electoral Govern del sr. Zapatero (a tus zapatos) ha tret a la palestra per intentar calmar les ansies dels Pro-Estatut, es troba la transferència de RENFE a Catalunya al gener del 2008.
Però això solucionarà els greus problemes que arrastra la companyia?
No sé si algú ha vist l'anunci de "El tren necessita a la natura, la natura necessita el tren". Doncs, no senyors, la natura no necessita pas al tren, com pot ser que es posi com a gran beneficiari a la natura.? M'agradaria veure als polítics i a tots els pro-AVE a la Vall del Montseny, que puguessin observar com s'han carregat un entorn natural fantàstic, a més de fer malbé les comunicacions entre els pobles i les estacions (ja no tenim un camí digne per arribar a casa nostra).Com han tirat al terra una estació centenari (Riells i Viabrea-Breda) sense dir res i que ningú pugués defensar-la amb temps suficient.Ui!!! pobre Sagrada Familia.
Com el paisatge s'han transformat per un megapont davant de Llinars, que el que produeix és un impacte visual i ambiental espantós.
Però encara hi han més,respecte a la campanya accessibilitat 100 %de l'Ajuntament a les andanes. Com pot ser que a dues estacions bastant importants de Barcelona com són Clot i Passeig de Gràcia no hi hagi un accés per gent que va en cadira de rodes o amb croses.L'altra dia intentant ajudar a una persona, ens vam veure magres.
I l'altra mesura de pagar el bitllet quan el tren arriba un quart d'hora tard, també em sembla una mica per anar fent. Quan arribés per reclamar el teu bitllet, et trobes una cua llarguíssima
i un personal que a més de no ser gaire educat et tracta com si fossis un destorb.
I apart de les tarifes abusives (anada i tornada a St.Celoni 6,10 euros), també reclamar la manca de trens en algunes línies com la línia 2, com pot ser que hi hagi un tren cada 2 o 4 hores per pujar cap a Girona que pari a totes les estacions?.Em sembla una mica massa, o com passa amb la línia que va a Puigcerdà ,que també les possibilitats de que et toqui un tren en condicions són mínimes.I després ens demanen que utilitzem un transport ecológic.
Sí, és un post molt reivindicatiu, però ja és hora que comencem a dir les coses clares.

No hay comentarios:

Publicar un comentario